Happily ever after



Fekk ei utfordring. Berthe hugs eg les til eksamen(!!)
Men du veit- eg er alltid klar for nye utfordringar som ikkje dreier seg om Laissez-Faire, Adam Smith og Terbovens rolle i Noreg.

1. Gå inn på mine bilder på PC’n
2.Velg den 4. eller 7. mappa
3.Finn frem det 4. eller 7. bildet
4. Legg ut bildet og skriv om det
5. Utfordre 6 andre

Eg fann då mi vakre venninne i nord! "I det dørene opnar seg, står eit henfallent publikum og gispar over skjønnheten" Det er over eit år sidan no, men eit heilt spesielt og vakkert bryllaup.

Eg utfordrar ikkje 6 stk, men berre Iselin. Du i Danmark ja ;-)

2 kommentarer:

Iselin sa...

hmm. Detta blir spennande. Sitter på biblioteket på sykehuset nå. Får gjer det når eg kjeme him :) Har veldig lite bilder på dataen fordi eg bruker ein reservedata nå, men finner vel alltid et!

Familien Hegglid sa...

Fint bilde!! Nydelig brud!! :)
Beklager eksamenslesingsbruddet miss! :S Håper du består allikevel! :)