Sidan sist

...har FK Haugesund gått forbi Viking og Brann på tabellen.
...har eg sett Stor-Peder og Kamilla sitt klasserom.
...har eg vore med katten Lucy.
...har eg shoppa både i Markens og på Karl Johan.
...er nydelege Nils og vakre Cecilia blitt født.
...har eg starta på malekurs.
...har jante-loven blitt belyst gjennom politikar-gåver.
...har mange engelskprøver og matteinnføringsbøker blitt retta.
...er måndag blitt tv2-kveld.
...har Märtha og Ari hatt nye PR-stunt.
...har Morten,Paal og Magne gitt meg ein god konsertopplevelse.
...har eg gått glipp av alle forelesningane ved UIS.
...har eg fått meg MacBook Pro.

Sola skin i Stavanger i dag. Å må ho skine gjennom heile veka.

5 kommentarer:

RAGNHILD sa...

Gratulerer med mac! Velkommen i gjengen ;-)
Ja, hadde d ikke vært kjekt å reise på den bussturen!?
Men eg lurer på om eg skal strate med en litt kortere reise før eg beg på en så lang tur.
Men du, på torsdag tenker eg å gå på quiz. skal vi møtes før d å spise middag sammen el noe?
på høy tid at vi møtes igjen!!
klem klem :)

Anonym sa...

Du er flink å skrive blogg! Eg gledar meg til å sjå deg i kveld! Du er så bra du :)

Klem Cammy :)

Unknown sa...

Møje kjekke ting så har skjedd si sist må eg sei:):)
Ein mega trist åg, men det kan ikkje nevnas min monn..;)

Familien Hegglid sa...

Grattis med mac! :)
Du er herlig snuppa- ha en GOOD uke!

Marita sa...

Eg LIKER x 13:) :) Du e flott! Klem